Top Piese auto 1 modele de marca CITROËN 2CV
Categorii populare de piese auto pentru CITROËN 2CV
Catalog piese CITROËN 2CV
Magazin Online de Accesorii CITROËN 2CV
Cele mai bine vândute produse auto CITROËN 2CV
Oferte ieftine pentru piesele de schimb puse la dispoziție de producători de clasă Premium pentru 1 modele CITROËN 2CV, disponibile chiar acum. În catalogul nostru de piese de schimb dedicate mărcii CITROËN veți găsi o gamă foarte largă de piese de schimb de cea mai bună calitate, de la cei mai buni producători și la prețuri avantajoase pentru automobilul CITROËN 2CV.
Aveți nevoie de piese de schimb pentru CITROËN 2CV, dar nu doriți să pierdeți timp și efort pentru căutare? Suntem bucuroși să vă salvăm timpul prin oferirea de asistență a magazinului nostru online. De la dvs. - informaţii referitoare la CITROËN 2CV (modelul, anul de producţie, caracteristici ale motorului), de la noi - o listă de produse potrivite. Lăsaşi problemele de rutină în mâinele noastre și bucurați-vă de timpul economisit.








Piese CITROËN 2CV: de unde să cumpărați?
Piese auto Citroën 2CV de calitate originală sunt disponibile în catalogul de piese CITROËN 2CV de la AUTODOC, la prețuri cuprinse între 57.12 și 433.37 RON.
Ce piese auto CITROËN 2CV sunt disponibile în catalogul AUTODOC?
Piesele OEM Citroen 2CV sunt piese auto ale unor mărci precum:
- BREMBO
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- SACHS
- VALEO
Informații despre modelul CITROËN 2CV - alegerea corectă a pieselor de schimb
Citroën 2CVAutomobilul legendar al mărcii Citroën – Citroën 2CV – a fost produs de compania franceză din 1949 până în 1990. În total, au fost produsecinci generații ale modelului. În istoria de 41 de ani, acest model decapotabil a suferit modificări minime. Cu toate acestea, mașinile au fost la mare cerere: în total, au fost fabricate 3.868.634 maşini Citroën 2CV. Producţia acestor autovehicule a fost amplasată în Franța și Portugalia.
Citroën 2CV 1949-1975Istoria Citroën 2CV a început în 1935, când directorul general al companiei Citroën, Pierre-Jules Boulanger, a decis să creeze o mașină obișnuită, eficiente și fiabilă, accesibile pentru straturile cu venituri mai mici ale societății. Până la sfârșitul anului 1939, prototipul a fost creat și a fost numit Citroën TPV. Mașina era diferită prin simplitate și austeritate: hamacuri suspendate erau folosite în loc de scaune, maşina putea fi pornită manual și doar un singur far era utilizat pentru iluminarea drumului. Debutul oficial al modelului trebuia să aibă loc la salonul auto parizian, dar lansarea a trebuit să fie amânată din cauza începeriicelui de-al doilea război mondial.
Debutul Citroën 2CV a avut loc la Salonul Auto de la Paris din 1948. Conform estimărilor celor mai conservatoare, circa un milion de oameni au văzut această mașină. Modelul prezentat era considerabil diferit de prototipul dinainte de război: maşina avea acoperiş din pânză, două faruri, un demaror electric, două dispozitive de spălare a parprizului şi semnalizatoare. Nu avea scaune clasice. În locul lor au fost folosite bănci suspendate, compuse din tuburi de metal cu țesătură întinsă. Panourile interioare ale maşinii au aveau tapițerie. Pentru a deschide o fereastră, era necesar să se îndepărteze jumătatea de jos și să se fixeze printr-o clemă specială.
Maşina a fost supus unor critici severe, iar jurnaliștii au numit-o „rățușca cea urâtă”. Dar oamenii francezii cu venituri mici au apreciat acest automobil: producţia ei, pe de altă parte, a durat trei ani. Până în 1975 au fost lansate trei generații ale modelului.
Citroën 2CV a fost îmbunătățită constant: capacitatea cilindrică a motorului a crescut, maşina a primit discuri de frână. Nu au existat schimbări mari în exterior. După 1954, masina a primit capac de portbagaj și ferestre suplimentare. În 1960, capota a fost decorată cu șase cifre ştanţate.
Pe baza modelului Citroën 2CV cabriolet, au fost produse camionete. A existat o modificare de tracţiune integrală la Citroën 2CV Sahara cu motoare și două dispozitive de pornire.
A patra generație Citroën 2CVProducţia celei de-a patra generații s-a desfăşurat în perioada 1975-1979. Maşina avea bara de protecție modernizată, faruri pătrate în loc de cele rotunde și alte modificări minore. S-a produs şi o versiune limitată Citroën 2CV Spot în 1976. Era diferită de alte maşini prin grila radiatorui, un spoiler pe acoperiș și caroseria în două culori. Pentru a crește interesul pentru acest model, compania Citroën a început sa organizeze raliuri. Orice persoană care avea noul Citroën 2CV cu tuning special putea participa la aceste competiţii.
A cincea generație Citroën 2CVProducţia maşinilor din a cincea generație s-a desfăşurat din 1979 până în 1991. În 1981, modelul a fost folosit ca maşină a lui James Bond în filmul „Doar pentru ochii tăi" – agentul secret îşi lasă inamicii pe modelul Citroën 2CV galben strălucitor. A fost lansată seria specială care diferă de celelalte mașini printr-o culoare strălucitoare, inscripția „007” pe ușile din față și autocolante în formă de deschideri de gloanțe. Până la sfârșitul anilor 1980, maşina era deja depășită, iar în 1990 modelul a fost scos din producție.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna o piesă auto CITROЁN 2CV fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 9,99 RON.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 RON în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari